Bioscoop

Bioscoopreclame: stel je eens voor...

Je bent een avondje uit en zit in een modern ingerichte bioscoopzaal. Je wacht met spanning op de film die komen gaat en alle aandacht is gericht op het witte doek. Het licht dimt, de zaal is stil. Het eerste wat je ziet zijn de reclame-uitingen van nationale adverteerders danwel bedrijven uit de directe omgeving. Wat doet het met je?

Is bioscoopreclame een verstandige keuze?

Adverteren op het filmdoek in de bioscoop heeft niet alleen positieve invloed op de verkoop maar ook op de waarde van een onderneming. Wat bioscoopreclame zo interessant maakt, is dat het een grote invloed heeft. Door de combinatie van geluid, omgeving en groot beeld is de kracht en de impact van de bioscoop groot. Het is een beleving. Dit maakt het een waardevol medium.

Ondanks de vele streamingsdiensten blijven mensen toch de bioscoop bezoeken. Het is immers een avondje uit en het is een populaire vrijetijdsbesteding voor een zeer brede doelgroep. Daarnaast, de nieuwste van de nieuwste films komen toch echt eerst in de bioscoop voor ze elders te bekijken zijn.

Met jouw 10 seconden commercial bereik je dan ook niet alleen doelgroepen als jongeren, ouders met kinderen, tweeverdieners en ouderen, maar ook studenten, starters en personen uit het bedrijfsleven.

Wil je weten of bioscoopreclame iets voor jou is?