
Mediaplanning
In het mediaplan wordt de mediakeuze, de planning en inzet van het budget bepaald. Het mediaplan wordt gebaseerd op de mediastrategie. Het succes van een campagne hangt af van een goede mediaplanning. Om jouw doelstellingen effectief te kunnen bereiken, is een grondige analyse van alle mediatypen in relatie tot jouw commerciële doelgroepen van groot belang. Bereikcijfers en effectiviteit van de media spelen een grote rol bij de uiteindelijke keuze. Ook de inzetfrequentie en timing zijn belangrijke uitgangspunten.

Wil je ook een goede mediaplanning?
iTV Media verzorgt al vele jaren de mediaplanning voor haar klanten. Bij alles wat we doen, redeneren we vanuit de doelstellingen en het te bereiken rendement van onze klanten. Vanuit onze aanpak hebben we vele succesvolle campagnes kunnen realiseren. Om de commerciële doelgroepen effectief te kunnen bereiken, nemen we ook kwalitatieve zaken mee zoals beleving, het juiste umfeld en het gewenste design.
Als crossmediaal bureau heeft iTV Media kennis van en ervaring met alle verschillende mediatypen waaronder TV, radio, online, print, sponsoring, mobiel en out of home. Als actieve speler in het medialandschap hebben we een goed overzicht van alle mogelijkheden en weten we waar de kansen voor onze klanten liggen. Bij de bepaling van jouw mediaplan bekijken we per mediatype welke media exploitanten, titels, TV-zenders en/of TV programma’s het best binnen de doelstellingen passen.
Wat kunt u van ons verwachten?
Bij de invulling van jouw mediaplan spelen onder andere de volgende onderdelen een rol:
Ben je benieuwd wat we voor jouw bedrijf of merk kunnen betekenen?
Neem contact met ons op voor een gesprek over de mogelijkheden en kansen die wij voor jouw organisatie zien.
We zijn telefonisch bereikbaar via +31 (0) 35 538 538 0 of per e-mail via info@itvm.nl.