Out Of Home

Out of Home wordt ook wel OOH genoemd, of simpelweg buitenreclame. Out of Home is een vorm van reclame die eigenlijk altijd wel zal blijven, omdat mensen dagelijks buiten komen voor werk, winkels of sociale activiteiten. Bewust of onbewust kom je in aanraking met creaties van adverteerders. Een enorm krachtig medium dus die 24/7 aanwezig is. Waar je aan moet denken? Bushokjes (ook wel abri's genoemd), reclameborden langs wegen, op stations, in winkelcentra etc. 

Out-of-Home blijft groeien en gaat mee met haar tijd. Zo is er ook de mogelijkheid om buiten digitaal te adverteren. Denk maar eens aan de grote borden langs de snelweg. Kortom, Out-of-Home biedt adverteerders de mogelijkheid om buitenshuis grote groepen mensen te bereiken en zo hun merk of product onder de aandacht te brengen.

Ontdek dan de eindeloze mogelijkheden van Digital Out-of-Home!

MOGELIJKHEDEN VAN OUT OF HOME

  • Abri’s: met het inzetten van een abri-netwerk ben je overal zichtbaar. In het centrum, langs de in- en uitvalswegen, bij het busstation.
  • Airports: zichtbaarheid op alle luchthavens van Nederland.
  • Billboards: bereik langs de belangrijkste in- en uitvalswegen van de stad.
  • Bussen: bestickerde bussen rijden door de stad of regio.
  • In-store demonstratie: speel in op de zintuigen van jouw doelgroep.
  • Pop-up store: voor de presentatie van nieuwe collecties, verkoop van tijdelijke producten of promotie van merken.
  • Shopping: specifiek gericht op alle shoppers, nabij winkelstraten en winkelcentra.
  • Toiletreclame: zichtbaar aanwezig in horecagelegenheden, scholen, winkelcentra of kantoren.

Waarom kiezen voor Out of Home?

Out-of-Home is een massamedium dat mogelijkheden biedt voor een zeer snelle bereiksopbouw. Het is er simpelweg altijd en wordt vaak gezien als welkome afleiding wanneer mensen bijvoorbeeld staan te wachten op de bus of op een afspraak.

  • Massa bereiken
  • 24/7 zichtbaar
  • Snelle bereiksopbouw
  • Locatie = relevantie

Benieuwd wat Out of Home voor jou kan betekenen?