tv spot

Out-of-Home

Out-of-Home (OOH), ook wel buitenreclame genoemd is een medium dat nog steeds in ontwikkeling is en ook door de vergaande digitalisering nog immer in de belangstelling staat. Dagelijks kom je buiten om bijvoorbeeld naar werk, winkels, school of vrienden te gaan. Op deze momenten kom je bewust of onbewust in aanraking met de creaties van adverteerders. Buitenreclame is een enorm krachtig medium en 24/7 aanwezig in bijvoorbeeld bushokjes (abri’s), winkelcentra, op straat en op NS stations.

Out-of-Home blijft groeien en gaat mee met haar tijd. Het is namelijk ook mogelijk om digitaal te adverteren. Digital Out-of-Home (DOOH) biedt unieke mogelijkheden om jouw boodschap effectiever over te brengen. Ontdek dan de eindeloze mogelijkheden van Digital Out-of-Home!

 

Kortom, Out-of-Home biedt adverteerders de mogelijkheid om buitenshuis grote groepen mensen te bereiken en zo hun merk of product onder de aandacht te brengen. 

Mogelijkheden van Out-of-Home?

  • Abri’s: met het inzetten van een abri-netwerk ben je overal zichtbaar. In het centrum, langs de in- en uitvalswegen, bij het busstation.
  • Airports: zichtbaarheid op alle luchthavens van Nederland.
  • Billboards: bereik langs de belangrijkste in- en uitvalswegen van de stad.
  • Bussen: bestickerde bussen rijden door de stad of regio.
  • In-store demonstratie: speel in op de zintuigen van jouw doelgroep.
  • Pop-up store: voor de presentatie van nieuwe collecties, verkoop van tijdelijke producten of promotie van merken.
  • Shopping: specifiek gericht op alle shoppers, nabij winkelstraten en winkelcentra.
  • Toiletreclame: zichtbaar aanwezig in horecagelegenheden, scholen, winkelcentra of kantoren.

Waarom Out-of-Home?

Out-of-Home is een massamedium dat mogelijkheden biedt voor een zeer snelle bereiksopbouw. Het is er simpelweg altijd, 24/7 en wordt vaak gezien als welkome afleiding.

  • Massa bereiken
  • 24/7 zichtbaar
  • Altijd zichtbaar
  • Snelle bereiksopbouw
  • Locatie = relevantie

 

 

Mensen komen ondanks hun drukke levens nog steeds elke dag buiten. Ze gaan naar hun werk, doen de boodschappen, gaan naar school of naar de sportclub. Door de routes die zij afleggen, komen zij meerdere keren per dag in aanraking met Out-of-Home objecten. Op deze manier bereik je in korte tijd ruim 8 miljoen mensen. Daarnaast staat Out-of-Home 24 uur per dag en 7 dagen per week aan en is dus altijd aanwezig.

 

 

Met Out-of-Home is het, in tegenstelling tot andere media, mogelijk om op specifieke locaties te adverteren. Denk bijvoorbeeld aan locaties waar jouw producten worden verkocht of voor de deur van de concurrent (Point of Sale of Point of Interest). Ook is het mogelijk om specifieke doelgroepen te bereiken, zoals gezinnen, jongeren, studenten, shoppers, high society of young professionals.

 

Digital Out-of-Home

Out-of-Home blijft groeien en gaat mee met haar tijd. Het is namelijk ook mogelijk om digitaal te adverteren. Met digital Out-of-Home is het bijvoorbeeld mogelijk om bewegend beeld toe te voegen aan een campagne. Hierdoor valt een Out-of-Home uiting goed op.

 

Ben je benieuwd wat Out-of-Home voor jouw bedrijf of merk kan betekenen?

Neem contact met ons op voor een gesprek over de mogelijkheden en kansen die wij voor jouw organisatie zien.

We zijn telefonisch bereikbaar via +31 (0) 35 538 538 0 of per e-mail via info@itvm.nl.

Waarom iTV Media?

Ruim 25 jaar media-ervaring
Groot netwerk bij exploitanten én producenten
Onderhandelen van scherpe inkooptarieven
Persoonlijke, klant- en doelgerichte adviezen

Offline marketing diensten