SEA

Als u met uw website voor relevante zoektermen direct zichtbaar wilt zijn op de eerste pagina’s in zoekmachines, dan is SEA iets voor u. SEA staat voor Search Engine Advertising en wordt ingezet om via de betaalde manier bezoekers vanuit zoekmachines naar uw website te genereren. Bij Google heet dit Adwords. Via Adwords kunt u adverteren op het zoek- en advertentienetwerk van Google. U kunt zelf aangeven op welke woorden u wilt adverteren om zo uw doelgroep effectief te bereiken. iTV Media kan u helpen om succesvol te adverteren met Google Adwords.

Google Partner badge

Wat is SEA?

SEA is een betaalde vorm van zoekmachine optimalisatie. Door middel van SEA kunt u tegen betaling advertenties plaatsen boven en onder de organische (gratis) zoekresultaten. Bij Google zijn de advertenties te herkennen aan de blokjes waarin ‘Adv.’ staat vermeld. Naast Google Adwords zijn er ook advertentiemogelijkheden bij Yahoo! en Bing. Het is bij SEA de bedoeling dat er zoveel mogelijk vertoningen worden gegenereerd zodat er zoveel mogelijk op geklikt wordt. Hoe meer kliks, hoe meer conversie er gerealiseerd kan worden. Er zijn verschillende manieren om een advertentie te optimaliseren. Hoe beter de advertentie, hoe meer kliks!

Direct starten met SEA?

Verhoog direct uw verkeer door te starten met SEA en schakel onze experts in! We richten uw Adwords in en optimaliseren het account. Als u internationaal opereert is SEA via Yahoo en Bing Ads ook het overwegen waard, omdat het marktaandeel van Google in het buitenland lager is dan in Nederland. We raden aan om minimaal 5 uur per maand voor SEA in te zetten om snel verbeteringen te bewerkstellingen. Neem gerust contact met ons op en wij zullen snel van start gaan met het optimaliseren van uw website, zodat wij samen uw online marketing doelstellingen kunnen realiseren.

Onze toegevoegde waarde

Onze search engine experts hebben uitgebreide kennis en ervaring met Google Adwords, Yahoo! en Bing Ads. Door ons specialisme in het ‘MKB-groot’ segment hebben we veel expertise opgebouwd voor met name deze doelgroep. We zitten bovenop de markt en gebruiken naast de ‘standaard’ SEA tools ook zelf ontwikkelde tools om ervoor te kunnen zorgen dat uw doelgroep optimaal bereikt wordt.

Wat kunt u van ons verwachten?

Om met SEA te beginnen, vragen we u allereerst op welke woorden u wilt adverteren. Met deze woorden zoeken we door middel van een zoekwoordonderzoek relevante zoektermen erbij. Vervolgens richten we met alle relevante zoektermen het account in, schrijven we advertentieteksten en stellen we de advertentie-extensies voor u in. Naast deze activiteiten optimaliseren we ook de landingspagina’s, zodat we het conversiepercentage op een hoog niveau krijgen.

  • SEA-check. Wilt u weten wat verbeterd kan worden binnen uw huidige Adwords, Yahoo! of Bing-account? Vraag dan een SEA-check bij ons aan! Met deze SEA-check komen we gegarandeerd met verbeterpunten voor uw SEA beheer. De kosten hiervoor zijn €250. Deze kosten worden verrekend wanneer wij met maandelijkse SEA-optimalisatie voor u aan de slag gaan.
  • Meten = weten. Uw conversiedoelen zijn ons uitgangspunt. Om het effect van de campagnes te meten en om bij te sturen verzamelen en indexeren we de onderzoeksgegevens. Daarvoor gebruiken we de tools die zoekmachines ons aanbieden maar ook ons eigen ontwikkelde leadsysteem. Door vooraf te bepalen wat uw maximale out of pocket kosten per conversie zijn weet u exact hoeveel elke transactie u kost en wat uw maximale budget per dag is. Gedurende het totale proces optimaliseren we de campagnes zodat u voor zo laag mogelijke kosten uw conversiedoelen behaalt.
  • Retargeting. Adverteert u via Google Adwords, maar gaan de mensen die uw site bezoeken niet over tot de beoogde actie, zoals de aankoop van een product of het invullen van een formulier? Ook dan kunnen wij u van dienst zijn. Wij kunnen ervoor zorgen dat deze personen nogmaals worden benaderd door gericht advertenties op websites te plaatsen waar deze bezoekers komen. Door ze nogmaals met de advertentie te confronteren verhoogt u de kans op conversie.

Tarieven

De tarieven voor het optimaliseren van SEA bestaan uit een SEA-check, het klikbudget, het leadsysteem, de inrichting van de campagne (eenmalig), het campagnemanagement en het maken van landingspagina’s voor uw advertenties.

Om u een inzicht te geven in de kosten voor het optimaliseren van uw Adwords-account hebben wij een voorbeeld budget:

  • SEA-check: €250
  • Klikbudget: € 600 euro per maand
  • Leadsysteem: € 250 euro per maand
  • Inrichting van de campagne: € 850
  • Campagnemanagement: € 425 per maand

Waarom iTV Media

  • Gespecialiseerd in het ‘MKB-groot’ segment
  • Advies en begeleiding van A-tot-Z
  • Persoonlijke benadering
  • Scherpe prijsstelling

Interesse?

Neem contact met ons op!

Uw naam

Uw email (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

Uw bericht

Blijf op de hoogte!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief