Media strategie

In de media strategie worden de media doelstellingen en media doelgroepen geformuleerd op basis van uw marketing communicatie doelstellingen. De media strategie vormt het hart van uw mediabeleid en staat aan de basis van het mediaplan en de media inkoop. Voor de vertaling van uw marketing communicatie doelstellingen zijn kennis en ervaring op het gebied van bedrijfskunde, marketing, communicatie en uiteraard media essentieel. Onze media experts helpen u graag bij het ontwikkelen van een media strategie om zo het maximale rendement uit uw campagne te behalen.

De diepte in voor het beste resultaat

Wat wilt u precies bereiken? Waarom? En hoe? Deze vragen liggen ten grondslag aan een effectieve marketing media strategie. Het lijken zulke makkelijke vragen, maar hoe dieper u gaat in de analyse van uw marketing communicatie doelstellingen, hoe lastiger deze vragen over het algemeen te beantwoorden zijn. Het is van belang tot de absolute kern te komen. Pas dan kan een media strategie geformuleerd worden die werkelijk hout snijdt. iTV Media onderzoekt uw marketing plan tot de kern. Hoe beter wij uw doelstellingen kennen, hoe beter wij u kunnen adviseren en ondersteunen voor de maximale ROI.

Onze toegevoegde waarde

iTV Media begeleidt en adviseert al vele jaren bedrijven bij de totstandkoming van een effectieve media strategie. Door onze kennis in marketing, communicatie en bedrijfskunde (NIMA-C), onze kennis van media en de markt (ruim 20 jaar ervaring) hebben we zeer veel klanten kunnen helpen een doelgerichte en succesvolle media strategie te formuleren. Als crossmediaal bureau weten we goed waar de kracht van de verschillende soorten media precies ligt en hoe je via deze media de doelgroep op de juiste wijze kunt aanspreken om zo uw media doelstellingen te behalen. Of het nu gaat om TV, radio, online, print of outdoor.

Wat kunt u van ons verwachten?

iTV Media ontwikkelt creatieve en gerichte media strategieën voor verschillende type bedrijven met verschillende producten en diensten:

  • MKB-groot. We zijn gespecialiseerd in het ‘MKB-groot’ segment. Door onze persoonlijke aanpak en onze kennis van het MKB kunnen we vaak net dat beetje meer betekenen.
  • Neuromarketing. Wij nemen elke dag 500 miljoen beslissingen, waarvan wij ons maar van 5% bewust zijn. Neuromarketing is een relatief nieuwe kijk op de beïnvloeding van het gedrag van de consument, gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken naar de hersenen. Door deze wetenschappelijke benadering te hanteren zijn wij beter in staat de reacties van consumenten te voorspellen en kunnen we hier beter op inspelen.
  • Resultaatgericht. iTV Media zet alles in het werk om het gewenste resultaat te bereiken. Heeft u interesse in het ontwikkelen van een gedegen en resultaatgerichte media strategie? We bespreken graag de mogelijkheden met u. Samen ontwikkelen we een media strategie waarmee u uw media doelstellingen effectief kunt bereiken.

Waarom iTV Media

  • Ruim 20 jaar TV ervaring
  • Integratie van neuromarketing
  • Advies en begeleiding van A-tot-Z

Andere diensten

Interesse?

Neem contact met ons op!

Uw naam

Uw email (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

Uw bericht